חמישי 28 מרס 2024

דעות - מאמרים

בתחום של שמלות כלה כמו בתחומים אחרים יש אופנות וטרנדים. יש כלות שבוחרות שמלה לפי החלום שמלווה אותן שנים רבות אך רוב הכלות מחפשות שמלות כלה שגם יהיו טרנדיות ואופנתיות ויראו אלגנטיות ועדכניות ביום הגדול הוא יום החתונה.

הטרנדיות של השמלה
יש דרכים שונות לבחור שמלה שהיא גם טרנדית. הטרנדיות של השמלה אך יכול לבוא לידי ביטוי גם בפרטים קטנים ועדינים. יש כלות שבוחרות שמלה שכול כולה חדשנית וטרנדית ומולן יש כלות שמכניסות פרטים טרנדיים עדינים יותר כמו קו צוואר עדכני או קישוט טרנדי לשמלה שמשאירה את הכתפיים חשופות במראה סקסי וחושני. בזמן החופה הכלה מתכסה למען הצניעות אך כול הערב כלות רבות בוחרות להיראות השנה חושניות וסקסיות עם קו שמלה סטרפלס ללא כתפיות לשמלה למי שיש צוואר יפה וקו כתפיים מחמיא הטרנד הזה יכול להתאים ולהיות חינני וחושני מאוד.

שינויים מהטרנדים של השנה שעברה
בשנה שעברה שמלות כלה בעלות רצועה אחת היו טרנדיות. השנה טרנד זה התקדם וטרנדי מאוד לבחור השנה שמלת כלה ללא כתפיות עם כתפיים חשופות במראה סטרפלס חושני. ניתן לשלב בכך כפפות ארוכות שמכסות את חלק מהיד או כמעט את כולה והניגוד בין הכפפות הארוכות למראה הסטרפלס הוא מעניין רומנטי ומיוחד.

צבעים חדשים ומעניינים שנוספו
הרבה יותר צבעים חדשים נוספו לשמלת הכלה הלבנה הקלאסית צבעים אלה מתאימים מאוד לכלה שלא נישאת בפעם הראשונה אך גם לחתונה ראשונה לבנה. יש גוונים חדשים ומעניינים כמו גוון אפור לשמלה, גוון תכלת עדין מאוד לשמלה ואפילו גוון ירקרק עדין שמתאים לחלק מהכלות ונותן מראה מיוחד ויוצא דופן. ניתן גם למצוא שמלות אופוויט מעניינות או גווני שנהב מעניינים ועוד מגוון גוונים למי שרוצה ממגוון סיבות לבחור בשמלה שהיא לא השמלה הלבנה הרגילה. אם את לא אוהבת לבן כעת את יכולה להיות כלה טרנדית באופנתית גם בגוונים עדינים אחרים שהם לא גוון לבן של שמלת כלה קלאסית.

שמלות שניתן לשנות במהלך החתונה
עד כה ראינו כלות רבות שהייתה להן שמלה אחת לחופה – דרמטית ומפוארת לרוב ובנוסף שמלה קלה ונוחה יותר למסיבה ולריקודים שלאחר החופה. השנה יש שמלות שמורכבות מעליונות וחצאית. את החצאית המפוארת ניתן להחליף לאחר החופה לחצאית קלה ונוחה יותר וכך עם הרבה פחות מאמץ הכלה מרגישה יפה וגם נוח לה בכול שלב ובכול חלק של החתונה.

אביזרים מעניינים
יש גם מגוון אביזרים מעניינים לכלה כמו הינומות מסוגים שונים, מהינומות פשוטות וקטנות שאינן דרמטיות וכך מכסות את הכלה בזמן הטקס ולעומת זאת הינומות ארוכות ומשתרכות שמכסות את כול שביל השטוח המוביל את הכלה אל החופה. בין אם את כלה צנועה או דרמטית תמצאי השנה פריטים טרנדיים ומחמיאים שיתאימו לך ויעשו אותך כלה מיוחדת אופנתית ומעודכנת.