בתקופת החגים רבים מקרב האוכלוסייה המבוגרת, מעוניינים לצאת לטיולים בארץ ובחו"ל, בזכות חוק זכויות לאנשים עם מוגבלויות הולכת וגוברת המודעות של נגישות סביבתית ידידותית, כך שגם מבוגרים, נכים ומוגבלים יכולים לצאת ממסגרת הבית וליהנות מפלאי העולם.
בשנתיים האחרונות תחום המכירות דרך אתרי הסלולר נמצא בעלייה עצומה. אחוזי הגלישה דרך מכשירים ניידים נמצאים בעלייה וכבר עברו את ה-30%, ואחוזי הקנייה מבין הגולשים נמצאים גם הם בעלייה מתמדת.
להבדיל מאחיו הגדול - מכירות דרך אתרי ווב - זהו תחום צעיר, ובסיס הידע עודנו נבנה.
במאמר זה אביא דגשים מתחום ה-UX הנכונים למרבית אתרי המכירות, ללא קשר למוצר אותו מוכרים.
כאשר באים לתכנן אתר מכירות למכשיר נייד חשוב לזכור שגולשים כנ"ל הם חסרי סבלנות. במילים אחרות, עלייך להתיחס לכל תרוץ שיש להם לעזוב את האתר כאילו הוא זה שיביא לתוצאה המאכזבת - הלקוח לא יקנה באתר. בין אם זה טעינה איטית, ניווט מעפן, הצגה לא מושכת של המוצרים, הפעלה קשה וכיו'ב - המטרה בתכנון האתר היא להפחית את הטעויות למינימום.
דגשים:
זכרו: המטרה בתכנון אתר מכירות נכון היא להפחית למינימום את הסיבות שבגללן המשתמש ינטוש לפני ביצוע הרכישה.
(*) המאמר הזה הוא חלק מסדרת מאמרים. את הסדרה המלאה ניתן למצוא ב- http://blog.justdo.mobi