Text Size
חמישי 17 אוגוסט 2017

דעות - מאמרים

נתחיל מהסוף – אם אתה לא באינטרנט, אתה לא קיים.

עסק, מוסד ציבורי או אדם פרטי אשר חיפוש באחד מהאתרים המרכזיים (כמו WALLA, GOOGLE ו- MSN) לא מניב תוצאות כלל, או לפחות תוצאות חלקיות – נמצא בבעיה שיווקית ועסקית קשה!

בעשור האחרון, הפכה רשת האינטרנט לחלק מרכזי ובלתי-נפרד מהתנהלות חיינו. כמעט לכל עסק או ארגון יש קשר כזה או אחר לשירותים שונים המסופקים בה. החל מדואר אלקטרוני, מסחר מאובטח, שירותי מידע, שירותים מקוונים שונים (וידאו, קול וכו') וכלה במיצוב, פרסום או קידום שירותים ומוצרים. למרות זאת, מרבית העסקים והארגונים אינם מנצלים יכולות קידום העסק האלו. מתוך חוסר ידיעה ומחשש מחדירה לתחום חדש ולא מוכר.

מספר עובדות ומספרים (מתוך סקר TIMtm לאביב 2005) –

  • בישראל מעל 3,400,000 מיליון גולשים מגילאי 13 ומעלה
  • כ-70% משתמשים ברשת לפחות פעם אחת ביום ו- 42% מעל 10 שעות בשבוע
  • כשליש מהגולשים, עושים זאת ממקום העבודה
  • תחומי השימוש המרכזיים הנם:
  1. חיפוש מידע                  - 95%
  2. דואר אלקטרוני             - 83%
  3. חדשות ועיתונות            - 70%
  4. פעולות בנקאיות            - 45%
  5. קניה והזמנת שירותים    - 41%

המספרים מדברים בעד עצמם, אין שירות או מוצר שאין אפשרות קידום, שיווק או מכירה שלו באינטרנט והעיקר – בעלות כוללת הזולה מאפיקים אחרים. למעשה, מרבית חיפוש המידע וביצוע פעולות הקניה מתבצע מעל רשת האינטרנט.

בתפיסת העולם של  AHOY, לכול עסק או ארגון יש מקום משלו ברשת האינטרנט. לחלק נחוצה נוכחות ייצוגית, לחלק קבלת שירותים בסיסיים כמו דואר-אלקטרוני ואיסוף מידע ולחלק ככלי קידום העסק והרחבת מעגל הלקוחות, להם יספקו שירות בו מתמחה הארגון. מקום הארגון ברשת, נגזר מגורמים רבים ולא בהכרח הופך למרכז ההתעסקות שלו, ומשתלב בפעילות העסקית הכוללת כמשלים ומעצים שלה.

בניגוד לתפיסה הרווחת עלויות ההקמה והתחזוקה השוטפת, ברשת האינטרנט, אינן גבוהות במיוחד ביחס לתמורה. גישת מוצר-מדף, המגיע כחבילה תפורה מראש, כמעט ואינו קיים וכתוצאה מכך ניתן להתאים כל פעילות ודרישה (קידום, מכירה, שירותי ערך מוסף וכו') לתקציב ולאפשרויות הקיימות. לא כל ארגון זקוק למוצר היקר ביותר והנוצץ ביותר. לפעמים, חבילה אישית התפורה בדיוק לפי מידות וזולה בעשרות מונים היא הטובה ביותר ותבטיח קידום העסק באופן היעיל ביותר.

תפקיד יועץ מערכות המידע (כמו (AHOY מתבטא באיתור פינה חמה שתאפשר לארגון לנצל את הרשת בצורה המיטבית למינוף קידום העסק. הגדרת חבילת תפעול, נוחה לאחזקה, מהירה ויעילה וכזאת שתלווה את הלקוח לתקופה ארוכה, תוך השקעת משאבים ביחס לתועלת ובודאי שבהתאם ליכולת ההתגייסות של אותו ארגון.

מי אנחנו?

Ahoy מתמחה בהטמעת כלים טכנולוגים בארגונים ועסקים, מתוך הבנה כי לרובם אין הכרות וידע כזה המאפשר להם לבצע זאת בעצמם, מצד אחד ומצד שני בהתאם לצרכים האסטרטגים והתפעוליים שלהם ובהתאם לחזון קידום העסק שלהם. זאת, בתהליך למידת דרישות וצרכי הארגון, משאבים זמינים, תוכנית קידום העסק והתאמת הכלים הטכנולוגים אליהם. תפיסת העולם שלנו גורסת, כי רשת האינטרנט באה לשרת את העסק ולא להכביד עליו. כמו כן מספקת ahoy שירותי רשת כגון אחסון אתריםרכישת שמות מתחם וכו'.
מאמרים מקצועיים נוספים, ניתן למצוא בבסיס הידע של Ahoy.

 

דעות מאמרים עקבו אחרי AhoyIT בגוגל+